14 Şubat 2014 Cuma

Kırmızı Kadife Pasta


Bana kalırsa bir günü özel kılan tek şey sizin ona yüklediğiniz anlam ve o günü sevdikleriniz yanı başınızdayken geçiriyor olmanız. Bayramlar için de geçerli bu durum, Sevgililer Günü için de...

Benim bugün için dileğim "hiçbir gününüzün Sevgililer Günü'nden farklı olmaması"...
Bu güne özel olarak vereceğim tarif de "kırmızı kadife pasta". Her zamanki gibi fotoğrafları dayanamayıp önden paylaşıyorum, gece bilgisayarın başına oturur oturmaz tarifi detaylı olarak yazacağım; çünkü birçok farklı süreçten oluşan ve özen isteyen bir tarif.

Not: Bu güzel tarif için Simli Mutfak'a çok çok teşekkür ederim. Hiç adetim olmamasına rağmen, misafirlerim için ilk kez denediğim bir tarifti; ancak o kadar detaylı ve güzel anlatılmıştı ki denemeden edemedim. Sonuç çok güzel oldu, lezzeti görüntüsünden de güzeldi.

Gününüz çok güzel geçsin!




1 yorum:

  1. Sevgili Gözde çok sevindim tarifimi uygulamana ve bir de sonucun nefis olmuş olmasına..Afiyet bal şeker olsun..Çok güzel gözüküyor eline sağlık..misafirlerinden kocaman bir alkış aldığın kesin.

    YanıtlaSil